loading...
THTMmusic
sina.amirali.amirkia بازدید : 175 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)

دانلود موزیک ویدیو و آهنگ جدید تهی به نام دنیا می چرخه

 

 

ترانه سرا :حسین تهی  ، موزیک و تنظیم :A.B.Z   

 

متن آهنگ دنیا می چرخه از حسین تهی :

بیا کنارم غمگین نمونم … پر رنگم با تو رنگین کمونم

با تو سبزم انگار جنبشم ، جمعه شبِ دورمون پُرِ شمع

سیاه و سفیدیم انگار شطرنجیم … هی* مشروب می*خوریم و شرط*بندی

سلامتی* میره بالا ، با تحرک انگار زیر پاهام

شده خالی* ، حالی* عالی* دارم و متوالی فاز بازی دارم

اگه داری فاز مالی* واقعاً تو ، بگو داری کاری باری با من ؟

هااااااا ؟! راست بگو چون من ، کلا داره ، دنیا می*چرخه دور سرم

[ دنیا می*چرخه ، دور سرم ]

دنیا می*چرخه دور سرم … چشما رو منه دورِ و ورم

ولی* من میبینم تورو فقط … تورو نبینم می*ریزه کُرک و پرم

همه محو اند ، انگار بهمن زدن ، نور افکنو از سقفم زدم

که از ترس قطعِ برقم به من ، نزدیک تر بشی* از دفعه قبل

یهو گُمت نکنم … نزدیک نمی*شم حُلت نکنم

بپا نگن دورش شلوغه ، چون من تهی*ام ، پُرت نکنن

دیدی دارم در گوشی بت میگم که رد دادم و داره دنیا می*چرخه دور سرم

[ دنیا می*چرخه ، دور سرم ]

سنتی نیستم ولی* همه چیو (تار میبینم) … تو پارتی جلو چشم باربی دیدم

ازش گذشتم و رفتم ، چون عشق و حال و فقط توی کار میبینم

زندگی* رو چسبیدم بش ، عشق میدم و بهم پس میدن عشق

حمایت می*کنه می*کنه مخاطب… من طبیبم دارم با شما فرق

موزیک داغه دما پائین … اون بالا یه خونه تو فضا داریم

مثل تقویم نداریم عزاداری … به اندازه کافیم ما (وفات داریم) وفا داریم

پس دور همیم و صفا داریم … ما رُکیم با اینکه حیا داریم

درستیم با اینکه خراب کاریم … خونه پُره ، با اینکه حیاط داریم

پس با ما بالا باشید ، سرا پایین و دستا بالا بگو دنیا می*چرخه دور سرم

دنیا می*چرخه دور سرم … چشما رو منه دورِ و ورم

ولی* من میبینم تورو فقط … تخته گاز میریم جلو فقط

تهی ترمز بریده و ته لنته (تلنته) … تو سرته

تو شرایط سخت دورِ و ورته … مثل الان که تو بغلته

♥ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥

دانلود موزیک ویدئو – ۱۰۸۰ HD    

 

DOWNLOAD  

دانلود موزیک ویدئو – ۷۲۰ HD

 

 

 DOWNLOAD

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت متوسط

DOWNLOAD  به زودی  

♥ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥     

دانلود320-MP3

 

       DOWNLOAD       

 

 

 

دانلود 128-MPC

   DOWNLOAD   


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/11/20 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

ایول تاحالا این موزیک ویدیو را هیچ جا ندیده بودمشکلکشکلک
پاسخ : سایت ما پروژه دیگه چیکار می‌گه کرد؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 1,481
  • بازدید کلی : 20,955